블로그 관련된 사항들입니다.

반응형
프로그램/3ds Max

V-Ray for Unreal Engine

  • -
반응형

V-Ray for Unreal Engine

Unreal Engine: https://unrealengine.com

예전에 카오스그룹에서 들려오던 소식이 있었는데 이번 행사로 공개되었습니다.
V-Ray가 언리얼 엔진으로 들어갑니다. 맥스에서의 렌더링 시간을 이렇게 이전시키면 간단하고 빠르게 되는게 엄청 놀랍네요 ㅎㅎ 거기에다가 기본인터페이스도 동일합니다.



Unreal Engine SIGGRAPH User Group (official)

Unreal Engine SIGGRAPH User Group (official) | Unreal Engine


V-Ray를 포함한 UE에서 진행한 전체내용입니다.


The first-ever Unreal Engine SIGGRAPH User Group held at LA's Orpheum Theater on July 31, 2017 was a jam-packed, 100-minute showcase, featuring 20 presenters across multiple industries. In addition to announcing the Datasmith beta, our workflow toolkit for architectural and design visualization, we covered real-time production ('The Human Race', 'Fortnite: A Hard Day's Nite', 'Zafari'), digital humans ('Meet Mike'), autonomous driving (Zoox), large datasets (HOK, CityEngine), and new Unreal integrations (Twinmotion, V-Ray). We’d like to thank the guest presenters and contributors who made it such a success: aXYZ Anima, Chaos Group V-Ray, Digital Dimension, Esri CityEngine, Harley-Davidson Motorcycles, HOK, Lissoni Associati, Mike Seymour, Twinmotion, Zoox.

반응형

'프로그램 > 3ds Max' 카테고리의 다른 글

3ds Max 무한로딩 해결하기  (0) 2017.11.18
3ds Max 폰트 깨짐현상 해결하기  (0) 2017.08.29
3ds Max 작업환경 설정하기  (0) 2017.07.23
3ds Max 2017 서비스팩 1, 2, 3, Fix  (0) 2017.07.09
V-Ray 3.6 for 3ds Max  (0) 2017.07.06
Contents

포스팅 주소를 복사했습니다

공감 한번 눌러주세요~~!